0

Viikon verkkokysely: Oletko tyytyväinen Taavetin uudistettuun toriin?

Taavetin tori on kokenut kasvojenkohotuksen. Torialueen toimintoja on järjestelty uudelleen, se on saanut uuden pinnan ja sen takalaidalle on sijoitettu sekä lasten leikkipaikka että ulkoliikuntapaikka Kuntori. Torin keskiössä on esiintymislava ja laidalla kaksi kahvikioskia. Sekä ulkokahvila että esiintymislava saavat suojakseen telttakatoksen.

Oletko tyytyväinen uudistettuun toriin? Vastaa viikon verkkokyselyyn ja kerro samalla, miten ahkerasti käytät toria ja onko sinulla lisätoiveita torin kehittämisen suhteen. Mikä torissa viehättää, entä harmittaako joku asia?

Onko Taavetin uusi tori sinulle mieleen?

  • Kyllä. (67%, 71 ääntä)
  • Ei. (33%, 35 ääntä)

Äänestäjiä yhteensä: 106

Loading ... Loading ...

11 kommenttia aiheesta “Viikon verkkokysely: Oletko tyytyväinen Taavetin uudistettuun toriin?

  • 8.5.2019 at 20:47
    Permalink

    Kovin on pieni leikkipaikka. Taaperoille tehty. Olisi ollut kiva jos olisi isommillekkin ollut vaikka kiipeilyteline.

    Reply
  • 9.5.2019 at 08:06
    Permalink

    Tori ja Taavetti ilman Mattia ja Artoa ei tunnu aidolta. Tämä vuosi ei ole alkanut miltään osin hyvin. Mikä kato!

    Reply
  • 9.5.2019 at 18:41
    Permalink

    Kahvion aukioloajoissa ei ole ajateltu työssäkäyviä ollenkaan.

    Reply
  • 10.5.2019 at 10:58
    Permalink

    Torin ulkoasuhan on todella silmää miellyttävä ja toimivan oloinen. Ainoastaan torimyyjät puuttuvat ja sitä myötä asiakkaatkin, ne vähäiset mitä tällä kylällä on. Se että panostetaan vain hienoihin puitteisiin, eikä ajatella yrittäjien kannalta sitä, että kannattaako enää tulla myymään tuotteitaan niillä hinnoilla ja uusilla säännöillä joita uuden torin myötä on roppakaupalla asetettu kunnan toimesta, johtaa mielestäni siihen että torilla ei enää tavata.

    Reply
  • 12.5.2019 at 09:39
    Permalink

    Lehtitiedon mukaan kahvilayrittäjällä menee hyvinä päivinä oikein hyvin. Voisikohan hän sen kunniaksi pitää kahvilan avoinna myös ns. huonoina päivinä ?

    Reply
  • 13.5.2019 at 15:06
    Permalink

    Onhan se ihan hieno päältäpäin, mutta jos koiraa ei sinne saa enää tuoda, niin tuskin tulee käytyä. On lähdettävä vaikkapa Lappeen satamaan.

    Reply
  • 13.5.2019 at 21:11
    Permalink

    Erittäin siisti ja monipuolinen pienelle paikkakunnalle!
    Pystytetty myös molemmille myyntikopeille yhteinen siisti katos.
    Vielä kun tulisi esiintymislavan päälle sadekatos.
    Sitten olisi täydellinen.
    Kotieläimet pois alueelta on myös hyvä päätös.
    Hyvin tehty ja suunniteltu!!!

    Reply
  • 14.5.2019 at 11:48
    Permalink

    Eihän sitä vielä tässä vaiheessa tiedä. Hyvähän siellä on vaikka korkokengissä kopsutella ja lastenvaunuja työnnellä. Riippuu siitä mitä siellä tulee olemaan tarjolla, ja se selviää vasta syksyllä.

    Reply
  • 15.5.2019 at 07:50
    Permalink

    Koirakieltoa ihmettelen kun täälläkin moni mielellään lenkillä poikkeaisi torille vaan nyt sitten ei enää pysty, tulee vietyä nekin eurot muualle. Kannattaisi varmaan myös laittaa asiasta kertova kyltti alueelle, nythän tuota tietoa ei missään ole.

    Reply
  • 15.5.2019 at 09:57
    Permalink

    Järjestyslaki kieltää koirien tuonnin mm. uimarannoille, lasten leikkipaikoille ja toreille. Hyvä on, että kieltää, ja kyllä se pitäisi ymmärtää ilman opasteitakin.

    Reply
  • 16.5.2019 at 18:47
    Permalink

    Arton kahvilaa on jo ikävä. Ja tupakointipaikka puuttuu. Miksi kieltää koirat torilta, jokainen koiranomistaja varmasti ymmärtää ettei koirat saa pissiä tahi kakkia torilla niin mitä haittaa niistä on? Ja kuka näitäkin valvoo? Tuleeko sakkoa jos sääntöjä rikkoo vai jopa porttikieltoa????

    Reply

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

Viikon kysymys

Oletko aloittanut pyöräilykauden?

  • Ei. (55%, 39 ääntä)
  • Kyllä. (45%, 32 ääntä)

Äänestäjiä yhteensä: 71

Loading ... Loading ...
Kommentoi kyselyä